wtorek, 1 kwietnia 2014

Little problem.......

Uszanowanko !
A więc....mamy problem. Tak właściwie ja mam . Są dwie koncepcje na tego bloga i ta druga mi się bardziej podoba. Pierwsza to właśnie ta treść zwiastunu....wakacje itd........a druga

Brooklyn to zawsze radosna i pomocna dziewczyna, zakochana w swoim chłopaku Zaynie . Zayn nie interesuje się nią tylko ciągle zajmuję się sobą. Jeździ na wyścigi i imprezy często nawet nie pytając jej czy by chciała pojechać tam razem z nim . Harry jest od lat zakochanym w Brooklyn dawnym przyjacielem Zayna. Od tak sama dawna ukrywa to uczucie. Obserwuję zakochany Brooklyn z boku. Ona go zauważa. Zayn powoli odchodzi w odstawkę. Harry jako jedyny zainteresowany jest nią i ją szczerze kocha.
Co z tego będzie ? Dowiecie się..........właśnie

Czytając tego bloga.
A więc wszystko by pasowało .
Nazwa i prolog chyba też.........ale bardziej podoba mi się ten drugi pomysł i mam na niego z pewnością lepszy pomysł niż ten poprzedni z którego jest zwiastun . A więc co o tym myślicie ? Wpadłam na ten pomysł słuchając piosenki I would - One Direction . Czekam na komy .
Proszę pomóżcie mi .
Buziaki Selinka :*



2 komentarze: