czwartek, 8 maja 2014

Liebster Award

Zostałam bardzoooo mile zaskoczona ! Blog ma tylko dwa rozdziały i już nominacja ! Jej ! No to tak dostałam ją od martatomlinson ;D  . Bardzo, bardzo ci dziękuje !

Chyba, każdy już wie o co chodzi w Liebster Award więc od razu przejdę do reszty.

Pytania, które otrzymałam :
1. Jak masz na imię? - Selinka 
2. Ile masz lat? - 15 
3. Od kiedy jesteś Directioners? - od grudnia 2012 
4. Ulubiona piosenka? - Demi Lovato - Believe in Me 
5. Ulubiona potrawa? - Pizza, ale nie wiem czy to jest potrawa......
6. Czy umiesz grać na jakimś instrumencie muzycznym? - Nie, raczej nie. 
7. Czy lubisz śpiewać? - Tak, uwielbiam ! 
8. Czy lubisz tańczyć? - Lubię ? Kocham ! I love it ! 
9. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość? - Emm......nie wiem nigdy nad tym nie myślałam i nie zamierzam. Co będzie to będzie. 
10. Jakie są Twoje ulubione zespoły oprócz One Direction? Oczywiście, jeżeli takie masz. - Hmmm.........Jonas Brothers.......a tak to zespołów to nie mam jakiś takich ulubionych jak 1D. 
11. Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego? - Lato, ponieważ są wakacje, jest ciepło, mogę jeździć na kajaki i pływać w jeziorze.....no i ogólnie odpoczywać. 


Moje pytanie : 
1. Co lubisz robić najbardziej ? 
2. Ulubiony teledysk. 
3. Ulubiony przystojniak z One Direction. 
4. Selena czy Demi ? 
5. Ulubiona książka. 
6. Jaki najbardziej lubisz słuchać rodzaj muzyki ? 
7. Ulubiona wokalistka. 
8. HP czy Zmierzch ? 
9. Ulubiony blog. 
10. Gdzie byś chciała wyjechać na wakacje ? 
11. Jaki jest przedmiot z którym nigdy się nie rozstajesz ? 


Nominuję : 

Nie wiem jakie jeszcze więc tylko dwa.............

Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuje, a NN powinien pojawić się niedługo. 
Buziaki 
Selinka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz