poniedziałek, 7 lipca 2014

Liebster Award(NEW !)


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Zostałam nominowana przez:
http://collapse-of-love-harry-styles.blogspot.com/



Pytania

1.Ulubiony kolor?
Czarny i ciemny różowy. 

2.Ulubiona piosenka?
Mam trzy, ale nie wiem która jest z nich ulubiona więc napiszę wszystkie. 
Demi Lovato - Remember December 
Demi Lovato - La La Land 
 Superchick- Stand in the Rain 

3. Dlaczego postanowiłaś zacząć pisać?
Kiedy skończyłam mojego poprzedniego bloga o 1D "  Believe in me " wiedziałam, że to jeszcze nie koniec mojego pisania o Harlenie. Założyłam tego bloga dzięki wielu pomysłom, które przyszły mi na temat mojej ukochanej pary. 


4. Jakie masz zainteresowania?
Kocham pisać blogi ( wow zaskoczenie ). Uwielbiam śpiewać i tańczyć. Kocham słuchać muzyki, robić fotki, czytać o modzie. W lato również pływać w jeziorze, a wydurniać się w morzu. 

5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Powyżej ! 

6.Jaki jest twój ulubiony film?
One Direction This Is Us 
Zdecydowanie zawsze potrafi mi poprawić humor :)

7. Kto był twoim pierwszym idolem?
Miley Cyrus jeszcze jako Hannah Montana 

8. Za co lubisz One Direction?

Nie będę pisać, że za wygląd ponieważ to jak wyglądają nie jest najważniejsze. Owszem są bardzo przystojni, ale nie to się liczy. Jestem Directioner ze względu na to jacy są, jak traktują fanów. Uwielbiam ich piosenki . Mają prawdziwy talent. Dzięki nim nawet w najgorszy dzień potrafię się uśmiechnąć. Podnoszą mnie na duchu. Dzięki nim zaczęłam inaczej patrzeć na świat. Są bardzo wrażliwi i w ogóle świetni. Kocham One Direction. Forever. 

9. Ulubiona książka? 
Jak na razie to 


10. Ulubiony aktor/aktorka
Aktorka - Emma Watson 
Aktor - Robert Pattinson 

11. Ulubiona FanFiction? (Jeśli oczywiście jakieś czytasz)



Oraz zostałam nominowana przez :
http://muffin-say-hello.blogspot.com/


1. Ulubiona piosenka?
Mam trzy, ale nie wiem która jest z nich ulubiona więc napiszę wszystkie. 
Demi Lovato - Remember December 
Demi Lovato - La La Land 


 Superchick- Stand in the Rain 

2. Twoje największe marzenie?
Powiedzmy, że pozostanie sekretem, bo może się nie spełnić ;)

3. Jakie masz plany na wakacje?
Wyjazdy nad jezioro, morze, nadrabianie pisania na moich blogach, kolonia.......

4. Piosenka przy, której płaczesz?
Jak już to chyba Demi Lovato -Believe in Me. 
Żadna inna mnie nie wzrusza. Ja tak łatwo nie płaczę. 

5. Jak się nazywają Twój najlepszy przyjaciel/przyjaciółka?
Najlepsza przyjaciółka ? Pff..To moja siostra jest ! Może nie siostry biologiczne, ale jednak. 

6. Najlepszy blog jaki czytałaś/czytasz?

7. Oglądasz The Walking Dead?
Nie. W ogóle nie włączam telewizora w moim pokoju. Wolę internet.

8. Opisz swój charakter.
Śmiała, odważna, uparta, zawzięta, czasem miła, z pewnością szczera, bo zawsze gadam to co myślę. Tolerancyjna. 

Według Issie, która siedzi przy mnie i patrzy co ja tu piszę : 
Wredne, szujowskie, ale kochane, słodziutkie, uparte maleństwo, a no i wspomnij o swojej pięknej utalentowanej duszy. 
Co ona mi ćpała ? < dostałam po łbie > Ała ! 

9. Najgorsza rzecz jaką zrobiłaś?
Hohoho ! Issie wie......

10. Twoje ulubione kolory?
Ciemny róż i czarnyyyy ! 

11. Ulubione zajęcia?

Kocham pisać blogi ( wow zaskoczenie ). Uwielbiam śpiewać i tańczyć. Kocham słuchać muzyki, robić fotki, czytać o modzie. W lato również pływać w jeziorze, a wydurniać się w morzu. 

Moje pytania :
1. Którego chłopaka z One Direction lubisz najbardziej ?
2. Ulubiony teledysk.
3. Ulubiona piosenka 1D.
4. Ulubiony blog. ( Fanfiction )
5. Vampire Diares vs. Twilight
6. Jakie jest twoje uzależnienie ?
7. Co kochasz najbardziej ?
8. Co jest dla Ciebie ważne ?
9. Jaka jest rzecz z którą nie potrafisz się rozstać chociażby na jeden dzień ?
10. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje ?



Nominuję:
1. http://niallanddemi.blogspot.com/
2. http://szepty-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/
3. http://lessons-fanfiction-tlumaczenie.blogspot.com/
4. http://guardian-angel-harry-styles.blogspot.com/


Nie nominuję już żadnych blogów, ponieważ nie mam linków do innych blogów,  a tylko te przychodzą mi do głowy.

3 komentarze:

  1. Hey! Chciałam Cię poinformować, że nominowałyśmy Cię do Liebster! Więcej u nas http://muffin-say-hello.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award-3.html

    Tosia xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje. Kurde szkoda, ze nie można nominować bloga który mnie nominował ...

    OdpowiedzUsuń