środa, 8 października 2014

Compensation

Naprawdę nie wiem jak opisać to, co teraz czuję.
10 000 wyświetleń !!!!
Tak wiem dla niektórych to nie dużo, bo mają już ich po 50 000, ale dla mnie to naprawdę naprawdę wiele.
Bardzo wam dziękuję za każde wasze CODZIENNIE odwiedziny, komentarze. Naprawdę codziennie sprawdzam statystyki i moje serce raduję się widząc tyle, a nie mniej czy więcej wyświetleń, a, że przybywa coraz to więcej czytelników cieszy mnie podwójnie.
To co ? Dziękuję ?
Nie. To za mało.
Naprawdę nie wiem jak wam to mam zrewanżować jakoś, ale będę pisać tego bloga, starać się cześciej dodawać nn. Wszystko. Naprawdę bardzo wam dziękuję.
Żaden mój blog w takim czasie nie osiągnął 10 000 wyświetleń.
Zaczęłam ten blog 17 marca 2014
 Czyli w 7 miesięcy taki wynik ! Wow....jeden mój blog prowadzę od roku, a nie ma tyle wyświetleń więc......naprawdę dziękuję wam.

Kocham Was.

A tu coś dla was w ramach podziękowań ?

Robiony na szybko. Przepraszam za jakoś. Jeśli i to skomentujecie to naprawdę będę wdzięczna.
Czekam na komy.
Buziaki
Selinka :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz